Search
Reklama centrum handlowe

Reklama w galerii handlowej – udana promocja Twojej marki

Reklama w galerii handlowej to nowoczesna forma reklamy, która charakteryzuje się wyjątkową skutecznością. Ich specyficzna lokalizacja sprawia, że nasza oferta dociera do dużej grupy odbiorców, którymi są klienci sklepów w galeriach handlowych.

Reklama w centrum handlowym bez wątpienia przyciąga wzrok. W trakcie zakupów, kiedy zwiedzamy różne sklepy i nierzadko dajemy ponieść się różnym promocjom, taka reklama oddziałuje na nas znacznie bardziej niż zwykle. Więcej o skuteczności i mechanizmach działania reklam w centrum handlowym przeczytacie poniżej.

Czym jest reklama w galerii handlowej?

Reklama w galerii handlowej to nośnik, który trafia do ogromnej liczby potencjalnych klientów. W tego rodzaju kampaniach reklamowych wykorzystuje się specjalne ekrany, na których możesz umieścić kreatywną animację, spot, czy planszę statyczną, czyli narzędzia, które z dużym prawdopodobieństwem zwrócą uwagę i zapadną w pamięć.

Elektroniczna forma reklamy pozwala na dużą elastyczność, dzięki czemu swoją kampanię możesz dopasować do aktualnych trendów, dni tygodnia, a nawet pory dnia lub pogody! Takie nośniki reklamowe znajdują się na głównych trasach komunikacyjnych w galeriach – nie da się ich nie zauważyć.

Reklamy zewnętrzne wiele

ZnajdzReklame.pl – oferta firmy

Aby skutecznie zareklamować swoją firmę warto skorzystać z pomocy profesjonalistów – także przy wyborze odpowiednich reklam w centrach handlowych. Pracownicy sprawdzonych agencji reklamowych to osoby, które pozwolą Ci wykorzystać w pełni zarówno swój, jak i Twój potencjał reklamowy. Takich właśnie ludzi znajdziesz w ZnajdzReklame.pl która oferuje ponad 30.000 powierzchni reklamowych w aż 500 miastach całej Polski. Korzystając z ich usług możemy nie tylko zareklamować swoją markę za pomocą reklamy w centrum handlowym, ale także reklam wielkopowierzchniowych w innych miejscach, reklam umieszczonych na autobusach, telebimach czy paczkomatach, a także przeprowadzić profesjonalne kampanie smsowe czy internetowe.

Specjaliści ze ZnajdzReklame.pl już w kilkanaście minut darmowo wycenią koszty interesującej Cię reklamy, pomogą i doradzą tak, aby o Twojej marce usłyszeli wszyscy. Bardzo dużym atutem firmy ZnajdzReklame.pl jest także pomoc od początku do końca kampanii – nie tylko w trakcie jej trwania, ale także po jej zakończeniu. Dzięki temu otrzymujesz informację zwrotną już po przeprowadzonej kampanii – masz więc pewność co do skuteczności działań firmy.

Rodzaje reklam w centrach handlowych

Totemy reklamowe

Totemy reklamowe to są wolnostojące lub wbudowane w elementy galerii handlowej nośniki idealne dla Twojej reklamy. Umieszcza się je na głównych szlakach pieszych w centrach handlowych. Naprzemiennie wyświetlają się na nich reklamy oraz materiały promocyjne – ciężko ich nie zauważyć.

Monitory reklamowe

Plazmowe monitory reklamowe umieszcza się przy przejściach, schodach i w miejscach odpoczynku klientów galerii handlowych. Na tych ekranach wyświetlane są na przemian reklamy i ważne informacje. Przygotowany odpowiednio materiał reklamowy zwróci uwagę Twoich potencjalnych Klientów, a w razie potrzeby z łatwością zmienisz swoją kreację.

Reklama LED

Ekrany LED to są nośniki o różnej wielkości – w zależności od możliwości galerii handlowych. Umieszcza się je zarówno na zewnątrz, jak i w środku galerii. Chcąc stworzyć reklamę z rozmachem powinniśmy zdecydować się właśnie na ten nośnik. Ekran LED, to największy możliwy format reklamy dostępny w galeriach. Nie tylko doskonale przyciąga wzrok, a klienci z zaciekawieniem oglądają wyświetlane na nim materiały.

Reklama zewnętrzna

Zalety reklamy w centrach handlowych

Warto zaznaczyć, że najlepszym efekt przynoszą reklamy w centrach handlowych w Warszawie i innych dużych, wojewódzkich miastach. Nic dziwnego – to właśnie tutaj jest najwięcej odbiorców, a także przyjezdnych, do których również możemy skierować reklamę.

Najważniejszy bez wątpienia jest tu aspekt psychologiczny – oddziaływanie na klientów atrakcyjną reklamą w trakcie robienia zakupów znacznie mocniej do nich dociera. Dlaczego tak się dzieje? Chodzi o to, że wówczas jesteśmy w dobrym nastroju, oglądamy i kupujemy podejmujemy spontaniczne decyzje zakupowe, z większą uwagą i ciekawością rozglądamy się i interesujemy innymi ofertami.

Reklama w centrum handlowym w Warszawie oraz innych miastach wojewódzkich stanowi doskonałe uzupełnienie każdej kampanii. Możliwości co do ekranów plazmowych i led w galeriach handlowych stwarzają warunki do przygotowania ciekawego i przyciągającego uwagę spotu.

Możesz także precyzyjnie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Dobranie miejsca prowadzenia kampanii w wybranym mieście, dzielnicy, rodzaju galerii handlowej czy też według zasobności portfela łatwo podnosi skuteczność naszej kampanii.




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.